Wallander i ensamhet


Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma till Kevin

Nonsens tjejen

Du älskar det. Men du är för mallig för att erkänna't ;)



Tänk

- ingen som snor chips och häller ut hälften på magen så att dom senare hamnar i sängen som gör det omöjligt att somna



- ingen som suckar över att ljudet är för lågt.



- Ingen som klagar över att det blir torrt av att BARA äta chips.



Tänk vad du skulle få springa om du hade en kille i huset. ;) Du kan inte påstå att det är något du längtar efter? haha.

2010-04-25 @ 22:26:40
URL: http://www.alltutommode.se/denise
Postat av: Anonym

Sv: Jag vet, såg det när jag fick igång min dator. Pappas dator saknade det teckensnittet så blev arial där. Annars hade jag såklart ändrat det i inläggen på engång, men nu ska jag sova. God natt

2010-04-26 @ 02:53:03
Postat av: carro

det är vell bara att ringa nån trevlig kille och fråga om han vill ha filmkväll med dig? Det är nog ingen som skulle banga!



Det är mys ju. Man måste inte ha pojkvän =P

2010-04-28 @ 09:11:07
URL: http://Jageknas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback