Har inget att skriva som rubrik...


Kommentarer
Postat av: Linda

Pratade med Katja nyss, och hon sa att bilderna e klara :)

Hon ska bara bränna dom och posta dem till dej.

Men hon verkar ha tappat din hemadress som jag gav dig, så du får gärna sms:a henne den så ger jag henne den :)

Kram

2008-10-30 @ 18:39:26
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Vad tyckte du om filmen? Funderar på att se den men har inte bestämt mig än :)

Hoppas att du har ett bra lov

Kram

2008-10-30 @ 20:31:02
Postat av: Linda

ja va fan! jag brukar inte tycka synd om mig själv, men nu gör jag fan det.

Fick just din Adress, ska ge den till Katja.

hon laddar upp resten av bilderna på dig nu. hon skickar en länk strax.

Sen ska jag se till att cd skivan och utskrifterna kommer hem till dig.

Ville du ha änglabilden i svrat vitt eller färg? för den andra vet jag du ville ha i färg iaf.

kram

2008-10-30 @ 23:38:13
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback