Godnatt


Kommentarer
Postat av: Milla

I dag såg jag en skitsnorig unge på affären,och kom genast att tänka på din blogg..he he..BYT GENAST TILLBAKS till din supersnygga LILA sida(please)
Fast man kan ju försöka att tänka "piggelin"(glassen) istället för snor :-)

2008-04-29 @ 23:59:13
Postat av: Anonym

Hejsan! Visst kan jag hjälpa dig. Hade fullt upp igår så var tyvärr inte inne på msn men lite senare idag på eftermiddagen kommer jag vara inne, så då kan jag hjälpa dig
Ha de bra!

2008-04-30 @ 07:01:53
URL: http://gabbifreak.blogg.se
Postat av: maria

hahah, eller huur.. horskorna is ON..
haha jag har inte duschat nu på morgonen så håret e i en toffs.. men jag duschar efter frissan kan ju inte gå ut med barnens basilusker haha :P
Kanske får hemsläp eller blir ett haha stackars honom att få mig som har barnens basilusker HAHA
äh shit morognsvamel.. ses snart :)

2008-04-30 @ 07:09:25
URL: http://mariaorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback